Veelgestelde vragen
De veelgestelde vragen bij Elektricien-Aan huis
Herman bespreekt de meest gestelde vragen.
Staat je vraag er niet tussen? Onze medewerkers staan dag en nacht voor u klaar.
F.A.Q.
Veelgestelde vragen
Algemene vragen
Wat moet ik doen als ik een elektricien-Aan huis heb?
Soms komt het voor dat de hele wijk last heeft van een stroomstoring, dan kunnen wij hier helaas niets aan doen. Is dit niet het geval, en heeft alleen uw woning last van de storing? Dan kunnen wij deze voor u oplossen. Wij komen dezelfde dag nog langs als het spoed heeft. Wij kunnen 95% van de storingen opsporen en oplossen.
Wat is de werkwijze van elektricien-Aan huis?
U kunt telefonisch contact met ons opnemen of een offerte aanvragen. Vervolgens nemen wij contact met u op om de werkzaamheden te bespreken. U krijgt vooraf altijd een offerte of kostenindicatie zodat u weet wat u kunt verwachten. Daarna plannen wij een afspraak in zodat een vakman van elektricien-Aan huis bij u langs kan komen voor de klus.
Wanneer wij op afstand geen inschatting van de kosten kunnen maken, sturen wij kosteloos een monteur naar u toe voor een diagnose. Op basis hiervan kan de monteur alsnog een prijsopgave doen voordat hij aan de klus begint. Zo weet u altijd vooraf waar u aan toe bent en krijgt u geen onverwachte kosten.
Wanneer moet ik mijn groepenkast vervangen of uitbreiden?
Wij kunnen uw groepenkast vervangen of uitbreiden in verschillende situaties. Het aanpassen van de groepenkast is onder andere noodzakelijk in de volgende gevallen:
- U stapt over op elektrisch koken
- U laat zonnepanelen of een laadpaal installeren
- Het plaatsen van warmtepompen
- Omzetten van 1 fase naar 3 fase
- Verouderde groepenkasten
- Voorkomen van brand
- Voorkomen van waterschade/bliksemschade
U kiest voor elektricien-Aan huis door onze combinatie van ervaring, professionaliteit en klanttevredenheid.
Klantentevredenheid en een transparante werkwijze staan bij ons centraal. Wij hanteren duidelijke tarieven en maken vooraf heldere afspraken zodat u weet wat u kunt verwachten. Daarnaast zijn onze elektricien-Aan huis 24 uur per dag bereikbaar voor spoedgevallen en kunnen wij snel ter plaatse zijn. Uiteraard ontvangt u ook garantie op de werkzaamheden. Dit zorgt ervoor dat wij al vele tevreden klanten hebben kunnen helpen via elektricien-Aan huis.
Voorwaarden & garantie
Krijg ik garantie op de werkzaamheden?
Natuurlijk! Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Daarom bieden wij altijd garantie op ons werk. Mocht er onverhoopt iets misgaan bij het aanleggen of renoveren van de elektra, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Kan ik met spoed een elektricien-Aan huis inschakelen?
Zeker! Een probleem met elektra gebeurt vaak op vervelende momenten. Voor zulke situaties kunt u onze elektricien-Aan huis inschakelen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden en kosten!
Werkzaamheden
Kunnen wij onze groepenkast laten vervangen of vernieuwen?
Beide opties zijn mogelijk. Het verschilt per situatie, daarom bieden wij een gratis controle van de groepenkast aan. Aan de hand van uw foto nemen wij contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.
Ik heb waterschade in mijn meterkast, wat moet ik doen?
Onze elektricien-Aan huis kan met spoed bij u langs komen om de schade aan de meterkast te controleren en op te lossen. Zorg er ook voor dat u een loodgieter belt om de lekkage te verhelpen.
Vervangen jullie stopcontacten en schakelaars?
Ja, dit doen wij elke dag! Wij installeren alle soorten stopcontacten en schakelaars. Heeft u vragen of heeft u advies nodig? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.
Plaatsen jullie laadpalen?
Ja zeker. Wij werken met laadpaal merken zoals Wallbox en geven ook garantie op werkzaamheden.
Tarieven & betalingen
Hoe kan ik een offerte aanvragen?
U kunt gemakkelijk een offerte aanvragen via onze website. Wij nemen nog dezelfde dag contact met u op om uw wensen door te nemen. Op basis hiervan kunnen wij een offerte op maat voor u maken.
Hoe kan ik betalen?
Nadat de klus is uitgevoerd, kunt u met pin betalen bij onze elektricien-Aan huis . Uiteraard krijgt u hiervan een factuur/bon.
Kan ik vooraf een kostenindicatie krijgen?
U wilt natuurlijk vooraf duidelijkheid over de kosten. Daarom kunt u altijd vooraf een kostenindicatie of offerte aanvragen. Zo komt u achteraf niet voor verrassingen te staan.
Kan ik mijn afspraak kosteloos annuleren?
Indien de klant de afspraak binnen 24 uur voor aanvang annuleert, zal een annuleringsvergoeding in rekening worden gebracht, gelijk aan het starttarief van de geplande afspraak. Dit tarief kan variëren afhankelijk van het tijdstip en de dag van de afspraak, zoals avonden, weekenden en feestdagen, waarbij een verhoogde toeslag van toepassing is. U ontvangt een factuur voor deze kosten, die binnen 72 uur dient te worden voldaan.
Wat zijn de kosten voor de storgingsdienst?
Voor onze storingsdienst geldt een starttarief van €150,-, ongeacht hoe lang of complex de opdracht is. Daarnaast rekenen wij €30,- per kwartier voor de benodigde tijd om de werkzaamheden te verrichten. Dit tarief is exclusief eventuele extra kosten.
- Wij zijn actief in heel Nederland
Staat uw stad of dorp er niet bij? Geen probleem, elektricien-Aan huis is actief in 95% van Nederland
- Stopcontacten
- Aardlekschakelaars
- Groepenkast uitbreiden
- Buitenverlichtingen aanleggen
- Lampen installeren
- Perilex aansluitingen
- Renovatie van elektra
- Schakelaars en bekabelingen
- Elektricien problemen
- Elektricien installatie
- Kortsluiting opsporen
- Laadpaal installeren
- Storingsdienst
- Krachtstroom aanleggen
- Inductiekookplaat aansluiten
Vraag gratis een vrijblijvende offerte aan
- Nederland Heel
- 0853016556
- info@elektricien-annhuis.nl
- Wij zijn 24/7 bereikbaar
- Gecertificeerde specialisten
- Inclusief goede garanties
- Alle elektra werkzaamheden
- Ruim 20 jaar ervaring
- Altijd een prijsindicatie vooraf

Contactformulier
Vragen, opmerkingen of een offerte aanvragen? Neem contact met ons op.